جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، با توصیه به اتحاد در بین کشورهای مسلمان، تاکید کرد: این رژیم در برابر کشورهای اسلامی بسیار کوچک و حقیر است و همانگونه که سید مقاومت فرمود این رژیم از خانه عنکبوت سست تر و شکننده تر است و شرط نابودی این رژیم و جرثومه فساد، اتحاد، همراهی و همیاری ملت های مسلمان به هم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی امام جمعه موقت بوشهر در تجمع اعتراضی طلاب حوزه علمیه خواهران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: دشمن خونخوار صهیونیستی با این جنایات نشان داده که کشتار غیرنظامیان در ذات این رژیم منحوس است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، با توصیه به اتحاد در بین کشورهای مسلمان، تاکید کرد: این رژیم در برابر کشورهای اسلامی بسیار کوچک و حقیر است و همانگونه که سید مقاومت فرمود این رژیم از خانه عنکبوت سست تر و شکننده تر است و شرط نابودی این رژیم و جرثومه فساد، اتحاد و همراهی و همیاری ملت های مسلمان است.

حجت السلام والمسلمین اسماعیلی تصریح کرد: باند جنایتکار صهیونیست در یک سالگی طوفان الاقصی برای سرپوش گذاشتن شکست هایش به لبنان حمله کرده است و جنایت دیگری را به جنایت‌های خودش افزوده است.

امام جمعه موقت بوشهر درادامه با نقد سخنان رییس جمهور مبنی بر عدم توانایی حزب الله افزود: این سخنان برگرفته از عدم درک موقعیت کنونی جهان و رژیم صهیونیستی و عدم اشراف به توانایی حزب الله است.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان عنوان داشت: بر اساس آیات قرآن همیشه تاریخ بوده اند افراد مؤمنِ کم تعداد که بر گروه های بسیار پیروز شدند و قدرت ایمان از هر قدرتی بالاتر است و بنابر وعده الهی حزب الله پیروز حتمی این نبرد خواهد بود باذن الله.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha